reklama

Cesta MHD

Chodím MHD. Asi nielen asi ako státisíce iných ľudí a človiečikov, osôb a osôbok. A celkom sa mi to páči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Som z celkom malého mesta, kde o MHD asi ani poriadne nepočuli. Nonetreba im to zazlievať. Na tie dve uličky by bolo toľko zbytočnéhoplytvania benzínom a životným prostredím naozaj priveľa. Celkom peknesa môžete poprechádzať aj pešo a trvá vám to tak cca 5 minút. A videliste všetko.

Je pravda, že možno niektoré tie zákutia vám iste unikli, ale zaďalších 5 - 10 minút sa to všetko dá úplne úžasne dohnať. No možno totrošilinku preháňam.

Každopádne za svoj pobyt v Bratislave nemôžem namietať proti MHDtakmer nič. Človek je v prepchatom autobuse, či trolejbuse človeku 100krát bližší. A zažije kopu , celú kopu príbehov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naposledy, keď mi „svet stúpil na nohu" a mňa obchádzal tmavý a daždivýoblak, som si sadla do električky a dnu nastúpil o dve zastávky muž -na prvý pohľad spoločensky naladený, keďže sa ledva dotackal odnaprotiz pohostinského zariadenia... ľudovo krčmy.

Vyzeral že sa každučkú chvíľočku s niekým pobije, niekomu vrazí, aleboaspoň niekoho urazí. Keď v tom... zasiahla „ruka zákona"...ehm..no ...teta vodička električky vystúpila zo svojej kabínky a povedala mu, nechsa správa slušne. Milý pán cestujúci však namietal a teta vodička mupohrozila prstom a kázala ukázať cestovný lístok. Ukázal jej ho. Naprekvapenie všetkých spolucestujúcich nejaký aj mal. No samozrejmeneštiknutý. V momente ho teta vyzvala , aby si lístok označil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A on po dlhom šomraní, „čo si to tá baba jedna dovoluje k človieku, akosa len paprčí bosorka..." nakoniec lístok označil, sadol si na miesto auž neprehovoril.

No zato prehovorili iný.

V električke sa strhla diskusia, akej som dávno nevidela. Sediacticho takmer pričupená a prilepená na svojom sedadle som najprv počulaváženého pána zozadu.

„ Toto je už cirkus len raz. Aby vodička kontrolovala lístkypasažierom. Toto čo sa deje v tomto svete. Máriška brmboľkatá. Toto somteda ešte nevidel."

Je pravda, že takú situáciu som ešte nevidela ani ja, ale vy stemali vidieť ako teta, ktorá sedela hneď predomnou zagánila na váženéhopána a povedala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Ja si myslím, že je veľmi dobre, že s ním tá pani vodička urobila poriadok. Prečo by sme mali hentakých trpieť v električke."

„Ale pani, to predsa nie je jej starosť kontrolovať lístkycestujúcim. Veď na to sú revízori a nebojte sa , oni sú za to dobreplatení."

„No však ja neviem ako by sa vám páčilo, keby si s vami ten chlapík tu začal."

Vtom sa ozvala iná pani , ktorá za ruku držala synčeka. „ Potomtakýto tu budú týmto (ukazujúc na synčeka) dávať príklad ako sa máčlovek správať."

Do tohoto si už muž - vážený pán netrúfol zasahovať. A mlčal. No keďsom sa pozrela za seba, videla som v jeho očiach pohľad „ach tie ženskénerozumné" a jemné krútenie hlavou „kam tento svet speje".

Jana Kokavcová

Jana Kokavcová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zvedavá študentka sveľkou fantáziou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu