reklama

Ja chcem

Básnička, ktorá vznikla počas mojej hurá éry, keď svet bol tým najkrajším miestom pre život...a možno stále je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


Ja chcem dýchať,
chcem žiť, nie prežívať.
Každú chvíľu, každý deň si užívať.

Chcem sa tešiť,
smiať sa stále,
na tvári slzy radosti.
Chcem si spievať,
zatancovať
a niekoho nazlostiť.

Ja chcem dúfať,
veriť, túžiť.
Lásku dať.
A chcem aby mal ma
niekto rád.

A chcem lietať,
objavovať krajiny.
A chcem snívať
a mať krásne vidiny.

A chcem mať lásky,
mať priateľov,
a celý život sa veseliť.
Ja nechcem žiť smutno a zbabelo.
Ja taký život nechcem žiť.

 A niekedy raz tak
pomedzi mraky,
chcem pozorovať letný deň.
Chcem vidieť stromy,
kríky a vtáky.
A žiť pre tento svet len.

Chcem s tebou blúdiť
tou temnou nocou,
čarovnou, hviezdnatou.
Mať ťa len pre seba a odísť niekam,
za hviezdou jagavou.

Chcem byť ako plameň,
tak horúci, silný.
A ako rieka,
tak prudká vo chvíli.

A ako holub,
tak nežný a plachý.
Či ako jastrab,
tak smelý a dravý.

Chcem byť ako motýľ,
tak voľná ako on.
Ja neznášam klietky,
kde noc ti je i dňom.

Je toho veľa,
čo by som chcela.
No napísať všetko,
by som nevedela.




Jana Kokavcová

Jana Kokavcová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zvedavá študentka sveľkou fantáziou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu