reklama

"Pomoc" kamarátke

Minule som len tak medzi rečou radila jednej mojej kamarátke, ako na chlapca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Hm... Zaujímavé, ale títo naši dnešní chalani sa akosi stávajú čoraz častejšie korisťou, než lovcom. Žeby zleniveli? Nechce sa im už "klasicky dvoriť" dievčatám? Musíme sa naozaj snažiť teraz my? Kde sú časy z romanticko-historických románov, kde chlap sa snaaaažííílllll?

A tak si dievča milé vymýšľaj taktiku. Taktika číslo jeden je ešte stále číslom jedna pre tie nesmelšie "KTO SI POČKÁ, TEN SA DOČKÁ." Nikdy to nie je však o istote. Lebo nevieš, či sa dočkáš a čoho sa hlavne dočkáš. Možno si posedíš na zadku až dovtedy, kým nesplesnivieš alebo nepresedláš na inú taktiku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Taktikou číslo dva je "KTO HĽADÁ , NÁJDE:" Ono, tu sa tiež nepíše čo nájde. Kedy nájde. Zaručené je len, že nájde. A možno ani to. Ale "NÁDEJ UMIERA POSLEDNÁ", a to by sme mohli nazvať aj taktikou číslo tri. Keď už zúfalstvu pomaly ustupuje optimizmus.

Skúšajúc jednu taktiku po druhej, naša milá dievka príde na to, že chyba nie je len v jej programe. Chyba je asi aj v programe junáka. Keď si ani po dobrotky ani po zlotky nedá povedať.

Mojej kamarátke som toho teda asi veľa neporadila. Teda určite som jej toho veľa neporadila. Veď nie som profesionálny lovec. Ba ani začiatočník. Možno som ju kúsok utešila a kúsok potešila. A možno len ukázala túto biednu situáciu dnešných dní z inej perspektívy. Možno perspektívnejšej pre ňu.

Jana Kokavcová

Jana Kokavcová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zvedavá študentka sveľkou fantáziou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu